Will You Marry Me?
Angin Tionne yang kurang baik menghalang rancangan lamaran David. Mert mahu memberitahu ibu bapanya tentang identiti sebenar Shane. Cristian mencari cincin pertunangan tetapi terkejut dengan tanda harga. Mercy bergaduh dengan Michael.