Put Up or Shut Up
Ujian Bahasa Inggeris Jose yang gagal menandingi parti mendedahkan jantinanya dan Louise. David jatuh cinta pada Tionne, namun cita rasa mahalnya mungkin menyebabkan masalah. Kerisauan Shane memuncak ketika dia dan Mert menunggu berita tentang visa.