I Think I Might Be Pregnant
Cristian tidak menyukai apabila melihat tarian gelek Rebekah buat kali pertama. Cuaca epik menghentikan perkahwinan Kadie dan Alejandro. Louise mendapat kejutan yang akan ubah hidupnya dan tidak semua orang teruja. Mercy benci kehidupan baru di UK.