What the Hell Am I Doing?
Robert sedaya upaya cuba untuk memenuhi jangkaan tinggi Assel, Mert merancang kejutan romantis untuk Shane, dan Louise membuatkan Jose tak keruan disebabkan khabar angin jelek. Michael ragu-ragu untuk ke Kenya dan berkahwin dengan Mercy.