I Love You Chicken!
Ibu tunggal Louise berharap penyanyi rap Colombia Jose boleh menawarkan kasih sayang yang dia dambakan. Shane, yang peraku diri sebagai trans dan bukan binari, bersedia untuk bertemu Mert. Rakan-rakan Michael mengesyaki Mercy tidak bersikap jujur.