You Are So Cheap!
Percanggahan antara Mert dan ibu Shane meletakkan Shane dalam keadaan sukar sebelum perkahwinan. Pergaduhan besar membuatkan Rebekah tertanya-tanya sama ada Cristian akan muncul di hari perkahwinan. Tionne benci pilihan cincin pertunangan David.