The Things You Do for Love
Hari lahir Shane berakhir dengan air mata selepas Mert mendedahkan sisi cemburu. Louise kecewa apabila Jose ditahan. Assel bersaing dengan anak Robert untuk raih perhatian. Masalah mas kahwin boleh membahayakan segalanya untuk Michael dan Mercy.