Your Country, Your Problem!
Kelewatan perjalanan dan birokrasi kerajaan mengancam menggagalkan perkahwinan Kadie dan Alejandro. Mercy panik tentang berpindah ke UK. Anak lelaki Louise, Jesse, bertindak balas buruk terhadap berita perkahwinan Louise dengan Jose.