This Relationship Is Over!
Pertengkaran dalam perjalanan ke majlis perkahwinan boleh merosakkan segalanya bagi Mercy dan Michael. Keseronokan pembelian Mert mengejutkan Shane. Jose mempunyai berita buruk untuk Louise. Tionne marah tentang tarian salsa David dengan wanita lain.