Feelings Can Change Overnight
Robert bergelut apabila isu antara Assel dan keluarganya semakin meluas. Kadie bertelagah dengan keluarga. Rebekah jatuh cinta pada Cristian, namun keluarganya bimbang dia mengulangi kesilapan lalu. Shane berdepan dengan Mert kerana cemburunya.