Revenge X And X Recovery
Gon and Killua enter the tower where Neferpitou, their target for avenging Kite, awaits. Inside they find Doctor Blythe hovering over a gravely wounded Komugi. When Gon spots Pitou, he is surrounded by a cloud of vehement aura.