Needles X And X Debt
As Goto and the other butlers assist Killua, they encounter Hisoka, who is helping Illumi to kill Alluka. Killua carries Alluka and runs through the forest towards Parasta, but he is followed by a shadowy figure. Will Killua be able to reach Gon?