EXplosion X Of X Deception
Gon relies on Bloodcrazy Butterflies to find his target, Hisoka, and use his skill with a fishing rod to snatch Hisoka's tag. Leorio is tricked by Tonpa and loses his own tag, but Kurapika helps him recover it. Both decide to form an alliance.