Condition X And X Condition
Kurapika finds himself face to face with Uvogin, a member of the Phantom Troupe that destroyed his Kurta clan. Uvogin says that he doesn't remember the Kurta, which infuriates Kurapika. Their one-on-one battle is about to begin.