Build-up X To A X Fierce Battle
After Uvogin eliminates the Mafia's pursuers, the Mafia dispatches their secret weapon, the Shadow Beasts. However, Uvogin is able to defeat them by himself. The spider tattoo on Uvogin's back is revealed, and Kurapika springs to action.