Duty X And X Question
Ikalgo is alone underground looking for Palm. Meanwhile, Knuckle abandons Meleron's Perfect Plan and reveals himself to Youpi. Melereon leaves Knuckle and Shoot to assist the others. However, Welfin catches Melereon's scent and gives pursuit.