Inspiration X To X Evolve
The Hunter Association sends an expeditionary force to exterminate the Chimera Ants. Meanwhile, Gon and his friends are being targeted by Chimera Ants who seek to eat rare humans. They are forced into one-on-one battles with Chimera Ant captains.