Anger X And X Light
Gon begs Pitou to heal Kite whose body lies in front of Pitou. Pitou uses Doctor Blythe to heal himself instead. Pitou then tells Gon that he must kill him. Gon is shocked and calls Pitou a liar as he is surrounded by aura.