A Big Debt X And X A Small Kick
After landing a punch on Hisoka, Gon returns the tag from the Hunter Exam. Hisoka is ecstatic to see Gon's development and uses his own Nen to attack. Gon is scared, but he recklessly continues to attack! Will he emerge victorious?