Fake X And X Real
Knuckle is very upset when he discovers that the gravely injured Shoot is missing. Meanwhile, Morel ends his vigil outside Pouf's cocoon and takes action. He lifts his giant pipe and shatters the cocoon. However, Pouf is not inside.