Weathering With You
Hodaka runs away to Tokyo and quickly finds himself pushed to his financial and personal limits.
Hodaka runs away to Tokyo and quickly finds himself pushed to his financial and personal limits. The weather is unusually gloomy and rains every day until he meets Hina, a girl with the strange power to stop the rain and clear the sky.