The Leap Years
Jeremy meets Li Ann on February 29th and promises to meet every leap day, same place, same time. Will they manage to fulfill the promise?
Jeremy meets Li Ann on February 29th and promises to meet every leap day, same place, same time. Will they manage to fulfill the promise against all odds?