Datare cu carbon și ratonul de pluș
Sheldon are probleme cu celălalt copil genial, Paige, la muzeul de știință, în timp ce George senior este forțat să facă pe terapeutul cu părinții lui Paige, Barry și Linda, care se ceartă constant.