Un secret financiar și sos de pește
Atunci când George senior îl roagă pe Sheldon să păstreze un secret față de Mary, stresul de a nu fi sincer îl face pe Sheldon să se ascundă la Tam, pentru prima oară când petrece noaptea departe de casă.