O pâine și un mare steag
Lucrurile scapă de sub control atunci când Sheldon boicotează producătorul lui favorit de pâine și ajunge la știri. Între timp, Georgie îi oferă Veronicăi un umăr pe care să plângă atunci când este părăsită de iubitul ei.