Sheldon invită întreaga școală la o petrecere cu ocazia anunțului pentru premiul Nobel. Între timp, Meemaw află despre trecutul doctorului Sturgis, iar dorința lui Georgie de a avea televiziune prin cablu duce la o confruntare între el și tatăl lui.