Atunci când Sheldon se îmbolnăvește și trebuie să stea mai multe zile în spital, se transformă în cel mai rău pacient din lume, iar comportamentul lui îi afectează pe toți. De asemenea, Missy descoperă cam cum ar fi viața ei fără fratele ei geamăn.