Șapte păcate mortale și micul Carl Sagan
Mary se confruntă cu profesorul de actorie al lui Sheldon, Dl. Lundy, în privința planurilor pentru o casă pregătită pentru Halloween. Georgie se îndrăgostește de o adolescentă rebelă care face meditații cu Sheldon.