O urgență matematică și Perky Palms
Sheldon și Dr. Sturgis au parte de prima lor ceartă atunci când Dr. Sturgis găsește o greșeală pe testul lui Sheldon. Iar Mary preia îndatoririle pastorului Jeff atunci când acesta este bolnav.