O inimă frântă și un monstru Crock
Familia Cooper îl ajută pe pastorul Jeff cu inima frântă să treacă peste o perioadă dificilă. Între timp, Sheldon pune presiune pe membrii congregației să doneze bani atunci când Mary îl ia cu ea la serviciu.