Bazinga apare! Atunci când Sheldon află că oamenii care au copilării atipice se pot transforma în paria, el încearcă să se poarte ca un copil. De asemenea, relația dintre Meemaw și Dr. Sturgis e pusă la încercare atunci când ea îl învață cum să conducă.