David, Goliat și un Yoo-hoo din spate
Sheldon se folosește de noua lui prietenie cu bătăușul școlii pentru a face pe șeful cu Georgie. De asemenea, Missy fură cosmeticele lui Meemaw pentru ziua pozelor la școală.