Un geniu rival și Sir Isaac Newton
Atunci când Dr. Sturgis se apropie de Paige, un alt geniu în vârstă de 10 ani, gelozia lui Sheldon o face pe Meemaw să intervină; între timp, Mary invită familia lui Paige la ei pentru ca cei doi copii geniali să se joace împreună.