Cel în care Ross a fumat
De Ziua Recunoștinței, Chandler încearcă să obțină aprobarea părinților Monicăi – dar un secret din trecut, legat de Ross, creează probleme. Un desert făcut de Rachel, care nu e prea gospodină, se dovedește a fi interesant.