Cel cu gluma
Chandler se supără atunci când o revistă pentru bărbați publică o glumă a lui Ross; și Chandler, și Ross, susțin că au inventat gluma. Phoebe le enervează pe Monica și pe Rachel cu candoarea ei. Ezitant, Joey acceptă un job de chelner la Central Perk.