Cel cu ce-ar fi putut să fie, Partea I
În contemplarea modurilor în care viețile lor ar fi putut fi diferite, prietenii își închipuie că Rachel și Ross sunt blocați fiecare în căsnicii lipsite de dragoste; Monica e o virgină; Chandler lucrează pentru vedeta Joey; iar Phoebe e agent de bursă.