Cel cu unagi
Chandler și Monica se pun de acord să-și ofere cadouri făcute de ei înșiși pentru aniversarea de șase luni, dar niciunul dintre ei nu are nimic pregătit. Ross încearcă să le învețe pe Rachel și Phoebe arte marțiale. Joey angajează o sosie.