Chandler și Monica le spun lui Joey și Rachel că vor să locuiască împreună. Monica se simte lezată că reacția lui Rachel nu e la fel de puternică ca a lui Joey. Phoebe încearcă să afle ce simte Ross de fapt pentru Rachel.