Cel în care Ross neagă
În ciuda mustrărilor lui Phoebe, Ross o roagă pe Rachel să se mute cu el. Chandler și Monica se ceartă pe seama aranjamentelor legate de mutarea lor împreună. Joey are o serie de interviuri cu potențiali colegi de apartament.