Cel cu Mac și C.H.E.E.S.E.
În acest episod format în mare parte din clipuri din episoadele anterioare, Joey merge la un casting pentru un rol major într-un serial de televiziune. Dar Chandler aproape îi distruge șansele atunci când uită un mesaj telefonic.