Cel în care Phoebe aleargă
Chandler află cât de obsesivă poate fi Monica atunci când încearcă să-i facă o favoare acesteia. Joey încearcă cu disperare să nu flirteze cu noua colegă de apartament foarte sexy. Stilul de a alerga al lui Phoebe o face pe Rachel să se simtă jenată.