Cel în care Ross iese cu o studentă
Atunci când un incendiu le distruge apartamentul, Rachel și Phoebe trebuie să se decidă dacă vor să locuiască temporar cu Joey sau cu Monica. Ross are probleme atunci când iese în oraș cu o studentă. Chandler încearcă să-l ajute pe Joey cu cariera lui.