Cel în care Chandler nu poate să plângă
Furioasă că Rachel a intervenit în relația ei cu Ross, Jill își propune să îl seducă pe acesta. Atunci când Joey află că oamenii au impresia că Phoebe este un star porno, el închiriază o casetă, iar gașca descoperă că de fapt era vorba de Ursula.