Cel cu sora lui Rachel
Rachel încearcă s-o ajute pe sora ei răsfățată, Jill, să devină independentă – dar flirtul lui Jill cu Ross nu face parte din planurile ei. Monica nu vrea să recunoască că e bolnavă și tot încearcă să-l seducă pe Chandler.