Petrecerea cu ceai a lui Elly
Elly își invită prietenii la petrecerea cu ceai, dar aceștia refuză, pentru că Elly devine prea autoritară. Ea realizează că își supără prietenii când le dă ordine și ajung să se distreze împreună la petrecere.