Cadourile tuturor
Cadouri! Pocoyo primește o sfoară, Pato, hârtie, iar Elly, bețe. Se distrează o vreme, dar apoi se plictisesc de cadouri și le aruncă. Ajung să realizeze că își pot combina cadourile pentru a face un zmeu, cu care se pot juca împreună.