Problemă dublă
Pocoyo vrea să se joace cu mingea, dar Pato vrea pe tobogan. Pocoyo se joacă cu Elly cu mingea, iar Pato rămâne singur. Dar îi vine ideea de a se clona. Pato ajunge să facă multe clone de-ale sale, dar nu iese deloc conform planului.