Detectivul Pocoyo
Elly e îngrozită când realizează că păpușa ei lipsește. Detectivul Pocoyo decide să o ajute pe Elly să caute indicii. Elly descoperă că păpușa era de fapt la ea și e rușinată să recunoască. Dar detectivul Pocoyo descoperă adevărul.