Picturile lui Pato
Pato participă la expoziția de pictură cu niște capodopere, care nu îi aparțin. Prietenii află că nu el a pictat tablourile și îi încureajează să picteze ceva propriu. Pato pictează o floare frumoasă, iar tabloul lui intră în expoziție.