Nebunia scuterelor
Pocoyo și Pato găsesc scuterul lui Elly și decid să i-l înapoieze. Pato începe să-și arate abilitățile pe scuter și uită cui îi aparține. Scuterul se strică. Pocoyo și Pato încearcă să îl repare, dar nu reușesc. Cum îi vor spune lui Elly?